Thursday 8 September 2011

Get Ready!!!!!

Di pagi hari yg dinanti2kan utk bertolak ke Lenggong, Perak utk final camp.. semalamam beb tak tidur, packing barang..hahaha..tu la akibat nya buat preparation last minute n ade perkara yg merunsingkan kepala otak... seawal jam 6.00 pagi sesudah subuh aku keluar rumah... nak kejut member lg satu hal, punye la liat nak bangkit tidur.. papepun, terima kasih kepada member aku 2orang kerana sudi hantar aku ke UiTM pagi tu.. tertidur dorang dalam kereta.. perjalanan pun Alhamdulilah, masih lancar, belum dilanda banjir kereta2 warga Malaysia...hehehe...


sampai-sampai di depan FSR, jam menunjukkan 7.00pagi..Alhamdulilah, tiba ditempat pada masa yg dianggarkan... kelihatan sebiji koc bas persiaran yg cantik parking.. perghhh..dalam hati berkata, besar betul bas ni UiTM peruntukkan, padahal penumpang 12 org je.. dah siap2 pindahkan barang dari kereta ke bas, member aku pun balik KL nak pergi kerja plak jap lagi.. Thanks a lot to them... kelihatan semua dah ada aku yang paling lewat, rupanya ada sorang lagi yang belum muncul tiba... sementara menunggu, sembang2&gosip2 pagi dulu...hahaha.. tak lama, sampailah kawan ditunggu..selesai beliau masukkan barang ke dlm perut bas, semua pun bersiap sedia... setiap perbuatan hendaklah dimulakan dengan doa, sedang fikiran aku melayang entah ke mana, tiba2 namaku diseru utk bacaan doa... Bismillahirrahmanirrohim..Subhanallazi sakhorolana ha zha wama kunna lahu mukrinin. Wainna ila rabbina lamunkolibuun..

No comments:

Post a Comment